Автоматизація бухгалтерського обліку

Автоматизація бухгалтерського і податкового обліку та впровадження BAS Бухгалтерія - завдання зрозуміле, можна навіть сказати, стандартне. Адже бухгалтерський облік - регламентований законодавчими вимогами, на відміну, наприклад, від обліку управлінського. До того ж, автоматизація бухгалтерського обліку на базі BAS Бухгалтерія - найпоширеніше явище в області побудови інформаційних систем управління України.

В умовах одиничної незалежної організації автоматизація бухобліку та впровадження програми 1BAS Бухгалтерія буде проходити за уніфікованою простою схемою. У разі автоматизації процесів цілого холдингу, буде потрібно проведення комплексного проекту, що включає окрім, безпосередньо, автоматизації - приведення бухгалтерського обліку всіх підприємств групи до єдиних стандартів.

Хочете автоматизувати бухгалтерський облік?

Фіксований бюджет, який визначається заздалегідь.


Проста автоматизація бухгалтерського обліку в окремій компанії

Стандартним проектом є автоматизація бухобліку та впровадження BAS Бухгалтерія для окремої самостійної організації, а найбільш простим - автоматизації щойно утвореної організації, яка не має архіву документів. Роботи в цьому випадку будуть полягати в установці типової версії однієї з бухгалтерських систем, первинному налаштуванні (параметри обліку і облікова політика), навчанні користувачів, а також організації обміну з системою «Клієнт-Банк».

Для існуючої організації склад робіт після впровадження бухгалтерського рішення буде доповнений перенесенням початкових (історичних) даних із попередньої системи бухгалтерського обліку. Ускладненням при цьому може стати впровадження бухгалтерської системи в незручний період (не на початку року або по закінченню півріччя), що дещо збільшить термін впровадження.

В обох випадках проект впровадження буде виконаний за технологією швидкого результату, що дозволить замовнику з мінімальними витратами і в найкоротші терміни запустити роботу бухгалтерії в типовій системі.

Схема проста автоматизації бухгалтерського обліку

Нова
організація
Установка
типової облікової програми
Первинне налаштування
Навчання користувачів
Організація з історією
Перенесення даних із попередньої системи
Налаштування обміну
з «Клієнт-Банк»

Комплексна автоматизація бухгалтерського обліку холдингів

Нетривіальним завданням в області автоматизації є впровадження єдиної системи бухгалтерського обліку в холдингових структурах, включаючи філіальні мережі і групи компаній.

Як проходить комплексна автоматизація?

  • Вивчення поточних систем ведення бухгалтерського обліку в підрозділах холдингу
  • Розробка та затвердження уніфікованої методології ведення бухгалтерського обліку
  • Вимоги методології, шляхом моделювання, накладаються на типову програму для бухгалтерії, в процесі чого виявляються невідповідності стандартних можливостей програми BAS Бухгалтерія індивідуальним вимогам замовника. Формується загальний перелік необхідних доробок, які згодом будуть перекладатися в формат технічних завдань, сценаріїв тестування і т.д.
  • На основі отриманих даних проводиться впровадження єдиної системи бухгалтерського обліку
  • Комплекс робіт з тестування, а також перенесення історичних даних у впроваджену систему
  • Система бухгалтерії здається в дослідну експлуатацію, і далі в режим промислового використання. Фінальною крапкою проекту є успішне формування звітності

Розробляємо єдину систему бухгалтерського обліку

Найчастіше організації, що входять до холдингу, історично «жили своїм життям», тобто вели облік і формували бухгалтерську і податкову звітність незалежно один від одного. Чи не приймалося єдиних правил, стандартів, застосовувалися різні облікові політики, плани рахунків, аналітика і, як окремий випадок, різні способи обліку витрат і розрахунку собівартості.

В такому випадку проект починається з розробки методології ведення бухгалтерського обліку. Проводиться обстеження наявної методології і на основі отриманої інформації розробляється єдиний, уніфікований стандарт. І тільки після цього відбувається впровадження єдиної облікової середовища.

Замовити
аудит?

Чому з нами вигідно працювати

На ваш вибір

Можливість надання послуг як з виїздом фахівця, так і дистанційно

Швидко

Час реагування фахівця на заявки клієнта від 15 хвилин

Професійно

Послуги надають лише сертифіковані фахівці з досвідом

Персонально

Фахівці і менеджери закріплюються за клієнтом на весь період

sale.fabryka@gmail.com

79000, Львів, вул. Городоцька 355, 3-й поверх
Схема проїзду

© 2020 Автоматизуємо ваш бізнес. Всі права захищено.

Замовлення зворотного дзвінка

В даний час наш робочий день закінчений. Залиште свій телефон і ми зателефонуємо в зручний для вас час!

Замовлення зворотного дзвінка

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Замовлення програми

Ми передзвонимо протягом 15 хвилин в робочий час

Замовлення програми

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Отримати демо-доступ

Демо-доступ надається афілійованою компанією групи за договором «1С: Оренда ПЗ» № 010415-49225-45 від «01» квітня 2015 р

Отримати демо-доступ

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Замовлення демонстрації

Замовлення демонстрації

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Розрахувати вартість

Розрахувати вартість

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Ми беремо участь в тендерах

Відправлено!

Ваше повідомлення успішно відправлено!

Відправити резюме

Відправлено!

Ваше повідомлення успішно відправлено!

Розробка сайту -