BAS Комплексне управління підприємством

BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП) дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей і видів діяльності. Використання даного рішення буде найбільш ефективним в умовах зростаючого бізнесу малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких вимагає чіткої координації та узгодження дій декількох виконавців. Рішення BAS Комплексне управління підприємством буде цікавий для користувачів, які мають досвід роботи з конфігураціями попередніх поколінь, наприклад, "1С: Підприємство 7.7. Комплексна поставка" або "1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством".

Ціна за основну поставку

34 000 грн

  • Доставка
  • Установка
  • ІТС на 3 місяці

Функціональні особливості

1С: Підприємство Україна пропонує чимало змін, які полегшують роботу компаній, роблячи її більш ефективною, але на зміну їм приходять більш сучасні програми нового покоління, як BAS Комплексне управління підприємством. Завдяки їй, ви отримаєте масу можливостей і інструментарій, що дозволяє автоматизувати буквально всі аспекти діяльності вашої компанії. Вона допоможе налагодити регламентований облік і управляти:

Управління фінансами:

  • Планування і облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів.
  • Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні картки).
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  • Маршрути узгодження заявок.
  • Інвентаризація кас і банківських рахунків.
  • Аналітична звітність по руху грошових коштів.

Бюджетування:

  • Налаштовуються види бюджетів і розширена аналітика.
  • Моделювання сценаріїв.
  • Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення і коригування.
  • Економічний прогноз.
  • Аналіз досягнення планових показників.
  • Розширений фінансовий аналіз.

Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства:

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.

Регламентований облік:

  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  • Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:

  • Робота з персональними даними співробітників.
  • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності.
  • Організація роботи зі штатним розкладом.
  • Робота з договорами підряду.
  • Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів.
  • Використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю.
  • Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами.
  • Нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі.
  • Проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках.
  • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності.
  • Отримання уніфікованих звітних форм.
  • Вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці.
  • Формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованою.

Управління виробництвом:

  • Планування і забезпечення матеріалами виробничої програми місяці.
  • Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції.
  • Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів.
  • Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатним і безнапівфабриканим методами.

Управління витратами і розрахунок собівартості:

  • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі.
  • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
  • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах.
  • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
  • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
  • Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної за замовленням клієнта.
  • Надання даних про структуру собівартості випуску.

Керування продажами:

  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Ймовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.

Аудит від провідних фахівців з автоматизації виробництва

  • Чи плануєте автоматизацію бізнесу за допомогою сучасних інформаційних технологій?
  • Складно оцінити готовність компанії до автоматизації?
  • Потрібна допомога експертів для вибору оптимального програмного продукту і технології його впровадження?

Аудит включає:

  • Аналіз потреб Замовника
  • Вироблення рекомендацій по:
  • вибору програмного продукту для вирішення задач бізнесу;
  • оптимізації існуючих бізнес-процесів стосовно їх автоматизації на базі програмних продуктів 1С:Підприємство;
  • оптимізації існуючих методик і регламентів облікових процесів.

sale.fabryka@gmail.com

79000, Львів, вул. Городоцька 355, 3-й поверх
Схема проїзду

© 2020 Автоматизуємо ваш бізнес. Всі права захищено.

Замовлення зворотного дзвінка

Залиште свій телефон і ми зателефонуємо в зручний для вас час!

Замовлення зворотного дзвінка

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Замовлення програми

Ми передзвонимо протягом 15 хвилин в робочий час

Замовлення програми

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Отримати демо-доступ

Демо-доступ надається афілійованою компанією групи за договором «1С: Оренда ПЗ» № 010415-49225-45 від «01» квітня 2015 р

Отримати демо-доступ

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Замовлення демонстрації

Замовлення демонстрації

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Розрахувати вартість

Розрахувати вартість

Ваш заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Ми беремо участь в тендерах

Відправлено!

Ваше повідомлення успішно відправлено!

Відправити резюме

Відправлено!

Ваше повідомлення успішно відправлено!

Розробка сайту -